wtorek, 23 sierpnia 2011

high school + mall

A więc, dzisiaj rano byłam zapisać sie do szkoły. Jest ogromna! aaa ;) mam nawet mapke, no coz, gdzies te 2 tys uczniow musi sie codziennie pomiescic :D
Mam też juz plan lekcji :> a więc:
PIERWSZY SEMESTR
1. geometry
2. english
3. us history
4.drawing and design
5. intro to drama <teatr!>
6.vertebrate zoology <bedziemy kroic zwierzaki :< wzielam tylko dlatego, że chce w nastepny semestrze forensics <kryminologia> a potrzebuje do tego coś z biologi> ponoć babka jest zajebista(byla host mom mojej kolezanki wiec spoko!)

DRUGI SEMESTR
1. geometry
2. english
3. us history
4. ceramics <woohoo!>
5. technical theater < fajna opcja! robienie dekoracji, ogolnie caly stuff w teatrze, sounds good>
6. forensics <kryminologia, jaram sie :D>
mapka, plan i broszura z opisami przedmiotow
AAA.. za tydzien pierwszy dzien w american high school! <bojesie>
+ ok 13 pojechalysmy z Lisa i Rosa do centrum handlowego. kupilam torbe,sweterek, 2 pidzamy <so cute> i kilka naszyjnikow :> oczywiscie zahaczylysmy o JAMBA JUICE <yummy!>
Pozniej po Tricie do pracy, i do Woodinville, wymienilysmy jakies kupony na czapki <dostalysmy je na meczu> i oczywiscie do fast fooda na obiad :< KFC. nie no lubie fast foody ale ile mozna! codziennie! :D + AMERYKANIE SĄ LENIWI, STRASZNIE LENIWI :D 
Wrocilysmy do domu ok 18.30 i zdecydowalysmy sie z Rosa przejsc sie po okolicy. oczywiscie STARBUCKS! <3 ale nie mam zdjec zadnych bo iphone umarl w tym czasie. poszlymy tez do sklepu i kupilam <uwaga uwaga> szczoteczke z justinem biberem! wtf , i gra muzyczke (baby) <jeblam> hahah lol

Juz w domu, mialysmy fun we 3. Wdychalysmy hel z balonow spiewaja rozne piosenki. Hahah, uwielbiam hel! Jest 22:46 a ja padam, to przez to wczesne wstawania. ehh. dobranoc!

buziaki
tesknie, Justyna

3 komentarze:

  1. hehe a możesz zrobic zdjecie tej szczoteczki ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szczoteczka z JB - padłam! xD
    2 tys. osób w szkolee, wow
    złap tam jakiegoś bambino i wyślij do Polski! XD

    OdpowiedzUsuń
  3. drawing and design
    intro to drama
    ceramics
    technical theater
    forensics
    jejku ale świetne przedmioty, szkoda że w Polsce takich nie mamy, super by było na coś takiego chodzić.
    świetna sprawa ten wyjazd, baw się dobrze :)
    pozdr. Asia M. (mam nadzieję że pamiętasz jeszcze kto ;D )

    OdpowiedzUsuń