poniedziałek, 26 września 2011

chora :(

A wiec chora jestem, łe łe  :(
nie poszłam dzisiaj do szkoły ehh, za to gadałam z Polska (MRAU <3) i ogladalam how i met your mother 
caly weekend tez chorowalam, czyli no kolorowo :|
aczkolwiek nie bylo tak zle, spedzilam 3 dni z Tedem Mosby i Carrie Bradshaw :D HEHA
 mam nadzieje ze mi sie poprawi bo chce jutro isc do szkoly. dostalam zaproszenie na breakfast with honor society heee. w sumie nie wiem dokladnie na czym to polega, tyle tylko ze bede zwolniona z 1st period :D i poznam jakis ludzi w szkole, no i + inegracja z exchange students :) OOOOOOOK!

w sumie nie mam zadnych zdjec nowych
Nie wiem tez co napisac
pauza

nie wazne
pozdrawiam wszystkich!
a w szczególnosci tych którzy dzisiaj poprawili mi humor ! <3 <3
tesknie
Justyna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz