sobota, 31 marca 2012

CALIFORNIA trip! spring and rainy Washington! I LOVE AMERICA

A wiec duzooo sie dzieje ;) wiem ze powinnam pisac czesciej ale jakos mi sie nie chce, generalnie to pisze na bieżąco w pamiętniku wiec o!
od poczatku:
10 marca pojechałam do Kaliforni na tydzien! było cudownie! wyjebany tydzien z wyjebanymi ludzmi! jejku! na prawde! bawiłam sie cuuudownie!! Leciałam z Kasią więc mogłam sobie troszke po polsku pogadać w końcu heh
w San Francisco na lotnisku okazało sie ze naszym opiekunem jest Greg, ten sam co był w Nowym Jorku, wyjebany 27 latek :D wyluzowany i przesmieszny ziomek :]
W pokoju byłam z dwoma Niemkami, z montany, pozytywnie! gdziekolwiek do Niemiec pojade to mam znajomego! 
San Francisco było swietne! pogoda co prawda nie byla najwspanialsza.. ale i tak! miasto pelne hipisow, rowerow i sklepow alkoholowych! bardzo mi sie podobało :)
Pojechalismy rowniez do Berkeley, miasteczko Univeristy of California CUDO!

 golden gate bridge!



 with Kasia :)

Nastepnie do Los Angeles! aaaaa! wyjebanie! uwielbiam to miasto! podobało mi sie bardziej niz SF + bylo cieplej! heh
Rodeo Drive 



VENICE BEACH <3  jejciu! plaza pelna surferow oraz skaterow (slynny califronijski skatepark) zdecydowanie najlepsza czesc wycieczki moim zdaniem!




Santa Monica <3 wiem ze to co zaraz powiem moze byc uznawane za pretty lame, ale jak ktos widzial Hannah Montana the movie to bylam tam gdzie Lily miala urodziny! przy tym niebieskim namiocie i zoltym roller coasterze (na ktorym jechalam :D)


POLISH FLAG! (3 od lewej)



nastepnego dnia pojechalismy do Universal Studios! bylo wyjeeebanie <3 

 z Sarah! w kolejce na przejezdzke po planach filmowych :D


desperate housewives ! gotowe na wszystko plan filmowy bithcheeeees! :D

plan filmowy gdzie krecili 'Grinch, Swiąt nie będzie' :> (tu to klasyk swiateczny)
roller coaster the Simpsons :D
ostatni look na Universal Studios :(

 pozniej dlasze zwiedzanie LA! 
co do gwiazd.. to widzialam jedna! a wiec jak ktos oglada Gotowe na wszystko, to widzialam Edie Britt :D wychodzila z sadu jak akurat przechodzilismy bo ma jakies tam problemy ze rezyser wywalil ją bez zaplaty czy cos :p nie wazne! haha ja wielka fanka serialu nie jestem! ale gwiazda to gwiazda!

widzialam rowniez stadion na ktorym graja LA LAKERS! :D
(foteczka z Kasia:))



widzialm high school w ktorym krecili Grease! ogolnie to jest publiczna szkola wiec spoko! jakies 50 m od walk of fame haha :p

 w miedzy czasie bylismy tez zobaczyc napis HOLLYWOOD ale nie mam zadnego dobrego zdjecia (dostane od Kasi niebawem) :)

WALK OF FAME, Chinese Theater
z Sarah <3


zjedlismy kolacje w Hard Rock Cafe i tak oto zakonczyla sie moja przygoda w CALI <3 aah!
 z Sarah

z Sarah i Veronika! <3

------------------------------------------------------
wrocilam do WA, wszystko po staremu :) ale i tak jest wspaaaaaaniale <333 czas mija ZA SZYBKO! 2 i pol miesiace zostalo! no nie wierze! :(
non stop hang outuje z Sophie i Rosa <3 one sa moim nalszepszymi przyjaciolkami tutaj hehe :) a najlepsze jest to piatkowe jezdzenie Sophie's samochodem z muzyka na ful i otwartymi oknami! normalnie czuc ze juz wiosna! :D hehe! + regularnie na sushi i do kina noca! <33

co do nowosci to w lipcu jade na tydzien do FINLANDII <3 bede mieszkac u Rosy w domu i juz sie doczekac nie moge <3 aaaaaaaaa! 
a i w pazdzierniku jade na Oktoberfest z Lena (Niemka) i w ogole supeeeeeer :)))

wszystko jest prze wyjebanie ze az nie moge sobie tego wyobrazic <3 kocham Bothell! i kocham Ameryke!! przyjazd tutaj to byla wspaniala decyzja <3
prawdopodobnie wracam na 2 lata college :D aaaaaaaa! ale nie do WA! bo tu pada za duzo! chyba Cali albo Floryda :D hee

wczoraj przyjachala Lisa, Niemka ta ktora byla tutaj na poczatku jak przyjachalam do USA :) wiec megaśnie! bo jest zajebista! teraz lece
 
dodalam sporo zdjec wiec o! enjoy!
xo xo
Justyna
 

3 komentarze:

  1. WOOOOW ALE ZAZDROSZCZE !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. super miałaś wycieczkę! mega zazdroszczę!
    od keidy masz kolczyk, wcześniej chyba nie miałaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, mam pytanie. Czy te wycieczki organizuje Ci może host rodzina czy Almatur? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń