środa, 5 października 2011

szkola szkolaa szkolaaa

Witam! :) Wiem ze malo pisze, ale w sumie nic takiego bardzo bardzo ciekawego sie nie dzieje. Normalny tryb od piatku do piatku-on.  Szkola jak szkola. Codziennie 6 lekcji:
1)Geometry- mam A, robimy rzeczy na poziomie 3 gimnazjum -.- ale przynajmniej ucze sie tych wszystkich nazw np. trojkat rownoboczny,rownoramienny, kat ostry, angle bisector- nie mam pojecia jak to jest po polsku.hehe. codziennie opor duzo pracy domowej. w czym 3/4 to czysta logika, wiec trzeba po prostu duzo myslec.
2) English 11- omawiamy lekture The Crucible, dostalismy foldery( w srodku tabelki np. o postaciach,scenach ,ktore razem uzupelniamy) czytamy lekture w klasie codziennie. wiec kazdy jest na bieżąco. i kazdy musi czytac przynajmniej raz. hehe OK, mam C+, bo zjebalam strasznie trudny Vocab test. 30 slow ze starego angielskiego na nowoczesny, masakra. ale journale wszystkie pisze na 10/10 huhu :> wiec zapewne ocenka niedlugo podskoczy.
3) US History, nauczyciel PRZEGENIALNY! jeju, ja chce takich w Polsce. zawsze sobie z nami gawedzi o Europie ( pochodzi z Portugali, mieszkal tam do 18 roku zycia, choc i tak ma amerykanski akcent hah) mimo ze historia usa jest strasznie zawiklana i jest bardzo duzo wiadomosci kazda lekcja to przyjemnosc. az sie chce siedziec i sluchac, a raczej uczestniczyc w lekcji, bo class polega na ciaglym kontakcie nauczyciel-uczen. cudownie. :)
4)Drawing and design - z powodu mojej nieobecnosci w zeszlym tygodniu musze dokonczyc moja Penelope Cruz, ehh. nie moge sie za to zabrac. wiec stwierdzilam ze moze w weekend to zrobie heh :) a obecnie w klasie rysujemy zwierzeta, nie mam pojecia jak to jest po Polsku, w kazdym razie nie uzywamy olowka tylko takie czarny cienkopis. :) ogolnie moja ulubiona lekcja! (btw. ja jak juz mowilam muzyka jest zajebista, Ms.Avery ostatnio puscila SOUNDTRACK Z ONCE <3 no cudownie)
5) a wiec DRAMA, mialam te lekcje do dzisiaj. poniewaz stwierdzilam ze nie dam rady, ludzie sa wspaniali. najlepsza klasa ever. ale niestety zmienilam na ceramike,bo wstydze sie bardzo wystepowac przed publicznoscia, a mielismy raz w tygodniu assignment: scenka wiec o :( szkoda szkoda.i nauczyciel genialny. ale w drugim sem mam z nim TECH.THEATER wiec spoko :)

LUNCH B. - siedze z roznymi ludzmi, no i zawsze z Rosa. czasem z ludzmi z US history class, czasem z drama class. w sumie myslalam ze ten amerykanski lunch bedzie jakis niesamowity,a to tylko normalna przerwa na jedzenie o.O

6) Zoology - aaaaa :D rozszerzona biologia, tyle ze dzial zwierzeta, a raczej INVERTEBRATE ANIMALS, wiec te wszystkie pajaki,owady i osmiornice hehe. nauczycielka przegenialna! aaaj :) Moja ulubiona! :) Ms.Barrows (ta u ktorej bylam w domu) .sporo nieznanych slow, ale sobie jakos radze. przyjemnosc przyjemnosc. hhehe, 25 pazdziernika mamy Field Trip do Zoo z nia ,hehe :D

po szkole mam proby do One Act, czyli przedstawienia :) ludzie sa spoko wiec przyjemnie sie tam siedzi i 'cwiczy' choc glownie sie opierdalamy i gadamy :D

a no dzisiaj mialam jakas zalamke czy cos. nie wiem czemu. caly miesiac sie trzymalam dzielnie, a dzisiaj JEB. cos jakby we mnie peklo, rozryczalam sie w szkole w trakcie drama class, poszlam do pielegniarki. wszyscy mili. jejku. nawet nieznani ludzie na korytarzu pytali 'everything is fine?'etc. przesiedzialam sobie tam caly period. pielegniarka zalatwila mi pass (jakby zwolnienie ze nie musze wracac do klasy) i rozmowe z counsellorem, zeby odrazu zmienic plac.bylo mi strasznie milo.

plany na najblizszy weekend: piatek-proba do One Act, sobota - lunch z koordynatorka + proba do OA.
niedziela- rysowanie + lazy day.

--------------------------
#16 Drogi sa podzielone na 4 pasy,w  tym jeden, pierwszy od lewej jest dla samochodow 2+,czyli na przyklad jak jedzie cala rodzina to moze jechac szybszym pasem ruchu zeby nie stac w korkach.

#17 W kazdej szkole jest dziennik elektroniczny

#18 Amerykanie pija z plastkikowych kubkow, nie jednorazowych. takich jakby ze Starbucksa, ze slomka. i przewaznie pija napoje z puszek a nie z butelek 0.o

#19 Jest tu pelno przedziwacznych ludzi, np. dziewczyna ktora nosi czarne ciuchy, odblaskowe rekawiczki,bransoletki i naszyjniki + powiedziala jak sie przedstawiala ze przewaznie chodzi bez butow i dlatego jej stopy sa takie pokaleczone (WTF?!) na dodatek ma chlopatasia swojego, ktory wyglada jak krasnal i jest takim typowym graczem w Tibie < JEJCIUUU> obsciskuja sie non stop, troche dziwnie bo wygladaja strasznie mlodo, jak calujace sie dzieci czy cos hmm

#20 WSZYSCY SIE PYTAJA 'HOW ARE YOU?' no wszyscy! nawet kasjerki, sprzedawczynie i ochroniarze

#21 Ludzie zakladaja tu dresy i kapcie do szkoly (nawet dziewczyny) i nikomu to nie przeszkadza


-----------------------------
u mnie 20, ide sie myc.
BRANOC!
Justyna
ps. NAUCZYLAM SIE W KONCU OTWIERAC LOCKER YAY :D
-------------------------------
CHALLENGE FROM ROSA:
8 random things about myself:
1. I like green apples
2. My surname means 'Grzysmall'
3. I like Rosa's german accent when she's talking to pets
4. My favourite stores are H&M and American Urban Outfitters
5. I love green tea, I'm addicted
6. Last month I fell in love with 'How I met Your Mother'
7. I like wearing sweaters.
8. 'I used to lick walls when i was a kid' ? no no no, the last fact is: I like my yellow blanket
branoc

6 komentarzy:

  1. jejjku zazdroszcze Ci bardzo, ze podobaja Ci sie wszystkie lekcje, mi jedynie fotografia.. i na dodatek nie moge nic zmienic kurde :( mam glupia counselor i ta baba powiedziala, ze nie moge wfu na art zmienic! :( nawet napisalam w tej sprawie do koordynatorki, bo zazwyczaj sa pomocne w takich sprawach i moga cos zdzialac, ale nie odpisala kurcze! ;/ juz tydzien na wiadomosc czekam od niej.. co do lunchu to tez oczekiwalam czegos zajebistego, no niestety ogolnie to amerykanska szkola jestem troche rozczarowana, ale mam nadzieje, ze w 2 semestrze bede juz mogla jakies klasy pozmieniac i bedzie fajniej.. oby! jestes bardzo spostrzegawcza co do tych roznic.. tutaj u mnie dokladnie to samo, ale jakos nie pomyslalam, zeby opisywac to :p ale fajnie fajnie! 3maj się tam! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Werooonika!:* dobrze ze napisalas do koordynatorki, bo po to ona jest zeby Ci pomagac. powinnas miec mozliwosc zmiany klasy jesli Ci cos nie pasuje. dziwnie dziwnie! trzymam kciuki zeby sie udalo! no bo przeciez ten rok mial byc american dream (w twoim przypadku in CALIIII!) a nie jakies stresy. buziaki! / Rosa! shit, I'm so sorry, i have really bad news- i'm dumb:D hahah I'll change it soon.

    OdpowiedzUsuń
  3. Heeeej, wstydzisz się wystepowac na dramie, a bierzesz udzial w przedstawieniu? :OO

    Kocham HIMYM <3

    OdpowiedzUsuń
  4. No bo ja nie lubię improwizacji.W przedstawieniu mam jakieś 5 linijek + jestem wsród ludzi których dobrze znam, wiec jest fun. A w drama class była improwizacja 2 osobowa, no wiesz ze scenka i ktoś mówi freeze i zmiana. Pewni tez to masz ;) fajnie się ogląda, ale tak otwarta to ja nie jestem :))

    OdpowiedzUsuń
  5. o moj boze, uwielbiam ta gre! :D znaczy ciezko jest jak wchodzisz i musisz cos wymislic, ale generalnie kocham freeze, jest straszny ubaw :D

    OdpowiedzUsuń