czwartek, 20 października 2011

Seattle + nowosci

A wiec w zeszly piatek pojechalam do Seattle autobusem z Rosa i Kaylyn :) hihi! bylo super! mam sporo zdjec.
jak widzieliscie Bezsennosc w Seattle ,to te wszystkie miejsca z filmu odwiedzilam m.in.! :) aa! kocham usa!
czyli m.in pike place market, museum of art, zjadlam typowy amerykanski chowder, czyli taka jakby zupe z warzywami. nie wiem co jeszcze! a! wiem!
widzialm polski sklep, wchodze a tam wszystko po polsku! aa! szok! za kasa wisiala wielka mapa polski, to ja sie pytam po ang czy dziewczyna mowi po pl, a ona odpoiwedziala mi po polsku, a ja jej nie zrozumialam, to bylo straszne! nie moglam zdania zlozyc po polsku :< na skype to zupelnie inaczej, bo wiem ze musze gadac po polsku i sie jakos przestawiam. Nie no ogolnie po jakies 3 min sie rozkrecilam i normlanie juz gadalam :) dziewczyny patrzyly na mnie zdziwione, haha. ich miny kiedy sobie gadalam z kasjerka po 'innemu' haha :D + kupilam delicje! <3 <3 + ta dziewczyna dala mi adres do sklepu z polska zywnoscia w okolicach Woodinville (czyli miasteczko obok) :-))))

polski sklep :D

a teraz troszkie zdjec:
 z mumia, mrau XD
hee :D w jakims tam sklepie Rosa i Kaylyn


 gum wall :D
 ja i gum wall, spokojnie! nie dotknelam tego :D
 gum wall, Rosa and Kaylyn
 hah
 haha :D smieszne zdjecia

 Columbia Tower, 40 pietro, starbucks. Kaylyn <3
ja na gorze :) starbucks
--
wrocilismy do domu jakos ok 19, wlasciwie wrocilysmy i odlozylam rzeczy tylko, bo przyjechala po nas mama Kaylyn i pojechalysmy do jej domu. mialysmy zamiara obejrzec film, ale okazalo sie ze jest jakies spotkanie Mormonow u jednej z dziewczyn w domu :D (domyslam sie co teraz polowa z wa mysli,haha.
nie nie! to nic dziwnego! Mormoni to normalni ludzie, tyle ze nie pija kawy,alkoholu i nie pala papierosow. i zamiast skladac rece do modliwty oni skladaj jakby ramiona, nie wiem jak to opisac. tak jakby trzymac sie za lokcie od obu rak ) bylo baaaardzo faaaajnie :D serio! ahh ah ah! :D
a wiec, to bylo w wielkiiim domu (ktory wygladal jak ten z Juno hahaha )jednej z dziewczyn, nie pamietam dokladnie jej imienia, haha. Nicole chyba.
mozna bylo sobie woskowac brwi. hahah pierwszy raz w zyciu to robilam LOL :D oczywko za darmo. byla profesjonalna kosmetyczka! fajniuchnie!
bylo tez duuuzo zarcia, jakies toritlle, ciasta, soki, coca cola, no wszystko! aaa :D
robilismy takie bransoletki np. ja zrobilam w kolorach mojej szkoly, czyli royal blue, black and white :D i po srodku napis 'believe' :):)
wrocilam do domu po 21 ! czyli najpozniej tu w USA jak narazie.
zdjecia:

z kamykami! Melanie,Kaylyn,Rosa i ja (btw. Melanie dzisiaj podwiozla mnie do domu <3 ahhh! a jest rocznik 94! wszyscy tu maja samochody noo!)

Melani i Kaylyn, czyli obcinanie wlosow i wklejanie do pamietnika hahha xD OK!

Kaylyn i Sarah (btw. rezyserka w mojej one act! tez rocznik 94)

umm. ja

woskowanieee :D ahhaah
-------------
Co jeszcze u mnie nowego, hmm:D a wiec w zeszly wtorek wystawilismy nasze przedstawienie :D!!!!
ogolnie polegalo to na tym ze jest 7 rezyserow (seniors, glownie rocznik 94) i oni wystawiaja krotkie 20-30 min przedstawienia. jest konkurs, 3 najlepsze sztuki wystawiaja sie w piatek (28.10?) a reszta w sobote (29.10?)
 uhu! moj debiiut na prawdziwej scenie, prawdziwa sztuka i do tego po angielsku ! aaaa :D wyszlo super! ocenialo nas jury. zaraz po przedstawieniu mielismy spotkanie z sedziamy w green roomie haha! jak w filmach normalnie! kanapy, dywany te sprawy! a to wszystko tylko w jednym malym high school. jejciu!

Dzisiaj po szkole mielismy ogoszenie wynikow i co i co i cooooooo! jestem nominowana za 'najlepsza mala rola!' aaaaaa! :D jaram sie opor! bylo okolo 80 aktorow, a oni mnie wybrali! aaa :) jestem przeszczesliwa! :):) aczkolwiek nasza sztuka nie wygrala, wiec przedstawiamy w sobote:) ale jestem jedna z dwoch osob nominowanych z naszego castu ! :) happy!

lubie moje nazwisko tu haha :D GRAZALA! <3
-


Co jeeeszce. hmm
*Na halloween mam juz plany! ide Trick or Treat z kolezanka z drama-Kathryn, jej siostra i Rosa :) najpierw do jej domu (woodinville) zrobic obiad a pozniej cukierki. musze tylko kupic jakis kostium hah :>
+ w nastepna srode ide do Haunted House, z nimi rowniez :D boje sie! latarke na bank biore!

*zaraz bede prawdopodobnie dekorowac dom na halloween, bo nie mam duzo pracy domowej :):)

*Co do homecoming to Melanie zaprosila mnie na dinner przed, czyli o 18 w sobote u niej w domu. a pozniej wszyscy razem jedziemy na homecoming dance.

*Homecoming game jutro, ide z ludzmi z drama rowniez :) <3

*Homecoming week! :) wszyscy byli poprzebierani ! nawet nauczyciele :D na bling day, nauczyciel od matmy zalozyl raperski kajdan z wielki znakiem PI hahha xD wygladalo to przekomicznie.W pon poszlam do szkoly w dresikach. niektorzy naprawde sie wczuli, np. John, chlopak z ktorym siedze na geometrii wzial taki kocyk z rekawami i oczywko pidzamka :D
jutro class color day, czyli : seniors- niebieski, juniors-czarny, sophmores-bialy. czyli ja czarny! :)

Melanie i Rosa. powrot do domu :)
football game, Rosa(Finland) i Luciano(Brazil)  


ogolnie u mnie bardzo doobrze! <3 wlasciwie to w koncu moge powiedziec. JEST ZAJEBISCIE! <3
buziaki, Justyna! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz