wtorek, 31 maja 2011

początek

A więc, przyszly rok szkolny spędze w USA. Dostałam rodzinke w stanie Waszyngton,w miescie Bothell.
Fascynacja wyjazdem zaczela się około rok temu, przeczytałam wszystkie blogi wymiencow.. zajarałam sie tym mocno. Teraz patrze jak powoli marzenia sie spelniaja. Jestem przeszczesliwa ze spedze rok w zupelnie innym miejscu. Wlasciwie mam juz wakacje (luzy w szkole).. beda one trwaly około 14 miesiecy, poniewaz jak juz wiadomo.. oceny z czasu trwania programu nie licza sie w polskiej szkole. czas na przygode! uhu

xoxo
Justyna

8 komentarzy:

  1. Jeszcze tylko dwa miesiące i zabawę czas zacząć. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ !!! :))
    Wkrótce odpiszą. :-*
    Tak, jedzie więcej osób, ale to dobrze. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. niee, łee. pisałam do babki z Alamtura, powiedziała, ze mam czekac. hm hm hm ;) no to czekam, ale nie ukrywam,ze sie doczekac nie moge :D

    OdpowiedzUsuń
  4. odpisali odpisali :) wszystko ok! nawiazałam kontakt z finka juz, yuuy. priv! bo nie bede prowadzic bloga bo jednak mi sie nie chce :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej. ale sie jaram już twoim blogiem! bede zapalonym i jak najbardziej oddanym czytelnikiem!
    kiedy następne notki. ale sie jaram :D

    OdpowiedzUsuń
  6. już zaraz bedziesz miała wlepke u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń